Post by payterriverggong on Mar 6, 2022 17:53:25 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Angelo and Deemon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Angelo and Deemon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats verhogen punten ▞▞▞
▞▞▞ Angelo and Deemon 2022 version ▞▞▞
Mooi spel, leuke grappen, hintsysteem erg leuk en goede prijs. Wachten op deel 2.
Mooi zo
Bruh dit spel is onderschat. Ik denk dat gamers op moeten letten bij dit spel, want het is te goed en het is een uitdaging om te spelen, veel puzzels en veel interessante dingen. 5 sterren is een must van dit spel.
Angelo and Deemon アドベンチャー tnj
Groot avontuur
Ik vond het geweldig. Vind het geweldig hoe je hulp krijgt. Wanneer is er een 2???
Geniet voor een minuut totdat het te veel vroeg voor dit domme spel. Verlaag uw prijzen als u meer kopers wilt...vooral tijdens een pandemie
Wauw
helemaal geweldig
De Magere Hein is geen geest maar een echte levende idioot. Tijd om te verwijderen.
Zei niet dat je moest betalen om de volledige versie te ontgrendelen. Afzetten!
niet gratis
Super leuk
Kort maar geweldig. Ik hou van de personages en de tekenstijl, maar dit zou eigenlijk als een demo moeten worden bestempeld. Als demo trekt het je naar binnen en zorgt ervoor dat je meer wilt zien. Ik denk dat het de 5 dollar waard zou zijn die nodig is om het volledige verhaal te krijgen. Ik zou graag meer van de makers willen zien!
Was goed, misschien heb ik het gewoon niet genoeg tijd gegeven? Verwijderd om ruimte te maken op mijn telefoon. Gewoon een beetje vastgelopen bij het eerste deel! Verdorie magnetron. Misschien later nog eens proberen.
Angelo and Deemon एडवेंचर mev
Als je van point-and-click-games houdt, zul je dit leuk vinden.. onderhoudend, redelijk lang en leuk! Ik ben een echte fan van P&C-spellen en dit stelde niet teleur! Bedankt ontwikkelaars voor een geweldig spel!!
Briljant! Kijk uit naar een vervolg. Als een enorme Lucas Arts-fan en point-and-click-avonturenjunkie was dit zo leuk.
Vond deze game absoluut hysterisch 🤣. Maar ik ben bang om voor het hele spel te betalen na het lezen van de recensies. Is er een update in de maak, hoop ik??? Zal blijven spelen en zien als er iets verandert.....Anders een geweldige 👍 tijd.!.!.!
Al met al een zeer vermakelijk spel. De humor was geweldig en de stemmen waren goed gedaan. De gameplay leed af en toe een beetje omdat ik me afvroeg wat ik moest doen. De lengte van het spel was echter goed. Ik heb de volledige game in de app gekocht.
Grafisch waren redelijk goed. Niet genoeg dingen om mee te communiceren. Te veel andere dingen die de weinige dingen camoufleren waarmee je kunt communiceren. Droge of techneute humor is zeker gericht op een specifieke demografische groep. Waar ik niet toe behoor. Heeft veel hulp nodig.
Vond het geweldig, maar een beetje duur voor slechts een korte gameplay. Een beetje in de war omdat ik voor de volledige versie had betaald, maar toen ik op zoek was naar het vervolg, vond ik exact hetzelfde spel voor dezelfde prijs. Ik stond op het punt om het te kopen, denkend dat het het verhaal zou zijn dat doorgaat, maar het lijkt niet.
Graphics zijn state-of-the-art, de uitdagingen zijn echt cool en goed doordacht, te duur voor zo'n lengte.
Doe geen moeite. 👎
Ik vond het absoluut geweldig. Pls maak er nog een
Ik vond het geweldig ... SCHIET OP MET HET VERVOLG
Ik vind het een geweldig spel, de houding van het hoofdpersonage kraakt me. Ik wou dat er manieren waren om nieuwe levels te openen zonder te betalen.
Ik heb echt genoten van deze game, het voelde als een beetje nostalgie over hoe point-and-click-games bedoeld zijn =) ga zo door met het goede werk en hoop snel het vervolg te spelen
FAYUM MUJAWAR KHAN
Komt er een tweede?
Briljant!
Ik heb de link naar uw pagina gebruikt, maar kon er niet achter komen hoe ik een screenshot van de fout in de e-mail kon toevoegen. Ik wil dit graag opgelost krijgen. Sla me terug jongens. ps. Hoe vind ik het inkoopordernummer?
Wachten op vervolg
Ik vind het leuk, ik wou dat ik wat geld had om het af te maken
Ik heb alleen de demo gespeeld, maar het heeft een gek gevoel voor humor.Goed spel te korte demo
Het spel was best goed. De personages waren grappig en de tekenstijl was goed. De puzzels, sommige waren goed, dus waren gewoon ok. Over het algemeen zou ik aanraden.
Ziet er niet interessant uit
Tower Defense - strategy games Strateji Oyunları goiv
Laat me geen volledige game kopen..blijft mijn pogingen blokkeren Jezus huilde
Het is verleidelijk genoeg om de volgende aflevering te willen, maar zal zeggen dat het laadproblemen heeft, tijdens het spelen tussen acties laadt het een paar seconden en in een klik voelt het als een eeuw vooral wanneer het na elke actie is. Maar naast de problemen is het goed getekend, niet het meest grappige, maar het is een schot in de roos, maar vooral een intrigerende kijk op de hel die ervoor zorgt dat je door wilt gaan. Wat puzzels betreft, als je nostalgisch bent over die onzinnige oplossingen uit de jaren 90, dan zul je er hier een aantal vinden, maar niet zozeer om gek te worden. Probeer het!
Ik vond het geweldig